اعذرينى

اعذرينى.. إنى قلبى مش فتحلك أو ف ليلة جه و ندهلك و أما جيتى تقربيله.. سك بابه و مش سمحلك

اعذرينى..
إنى قلبى مش فتحلك
أو ف ليلة جه و ندهلك
و أما جيتى تقربيله..
سك بابه و مش سمحلك
اعذرينى
...
يا أم العيون السود..
و الضفاير ليل ع الخدود ممدود
قلبى أنا بالعلل مرصود..
لا عاد ينفع يحب و لا يتحب
و لو تطلى عليه تلاقيه..
معدشى اصلا قلب
بقا زى جورباح النخل..
تحت الحيطان مسنود
الحيل مهدود..
و الحب مالو حدود..
عايز حيل مشدود..
مش قلب مهزوز
عايش كما الأراجوز
و أنا قلبى خلاص شاب نبضه..
و الوليد قبل الاوان اصبح عجوز
إلكان ع الهوى..
أنا قلبى مش رفضه
و إنى ف يوم أهوى صبية..
إحتمال وارد أو يجوز
أما إعلانى لهواها..
فاهو ده اللى مش ممكن يجوز
و ده شئ منبوذ..
إنى ف هوايا اكون محجوز
شئ مرفوض..
إنى ف هوايا اكون محدود
...
يا زينة الصبايا..
لمى هواكِ و ضحك العيون..
و جوا الضفاير خبيهم
بكره يجيكى واد مجنون..
بكل الحب يرويهم
أما أنا..
فنصيبى من الجنون..
يكفينى اكون شاعر
حب القصايد أسمى أمانيا
أما حب الصبايا..
فكله جبر خواطر
أنا القادر..
و مش قادر ازرع هواكى ف طينى
روحى لحالك و لحالى سيبينى
ميغركيش الحنين اللى ف عيونى
علتى أنا أقوى من حنينى..صدقينى
و اعذرينى

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

هل أن مص الثدي وتقبيل فرج الزوجة خلال المعاشرة حلال ام حرام...جواب صادم للنساء

ما هو سبب ظهور البقع الحمراء مباشرة ما بعد العلاقة الزوجية

دفء الشتاء و سحر المنظر يعانق الحضارة و التاريخ فى مدينة اسوان